Bledna rozliczenie kosztow
: 04-04-2023, 10:34
Dzien dobry, brakuje mi juz pomyslu co mam robic. Wspolnota 30 lokali, polowa na wynajem. Administrator przydzielony przez dewelopera, bez kompetencji , rok temu wybrany Zarzad Wlascicielski, ktory nie ma napedu, aby administratora zmienic. Przez dwa lata dostawalam rozliczenia ktore sie nie zgadzaly, liczylam i wysylalam wyliczenia zostaly skorygowane bledy. Rozliczenie robione w arkuszu kalkulacyjnym, kory byl recznie korygowany, bo sie nic nie spinalo. w tym roku dostalam kolejne rozliczenie z bledami i mam dosyc. Napisalam ze zaprzestaje placenia do momentu kiedy dostane rozliczenie z podpisem ksiegowego. Bledy ktore na szybko wylapalam to : bledna powierzchnia - 30 m2 za duzo, bledne rozliczenie oplat za smieci , brak doliczenia ceny wody do ceny podgrzania wody. Poza tym u administratora kazdy rok zaczyna sie od BO = 0, chociaz wiem ze na pewno z przeniesienia zera nie bylo. Pewnie by sie jeszcze cos znalazlo. Administrator ani Zarzad moim pismem sie nie przejeli, nie uznaja za stosowne zeby to przeliczyc ponownie. Zarzad nie ma pojecia o niczym, ale nie ma innych chetnych do tej funkcji. Co moge zrobic ?