Protokół

Zwoływanie zebrań, sposoby głosowań, pełnomocnictwa.
Wiadomość
Autor
zagadka55
.
.
Posty: 8
Rejestracja: 13-03-2014, 20:29

Protokół

#1 Post autor: zagadka55 » 13-03-2014, 21:14

Dobry wieczór.Należę 2 lata do wspólnoty mieszkaniowej i powiem szczerze ,że jestem zielona jak natka pietruszki w tych tematach.Więc liczę na państwa pomoc.W 2013 r odbyło się zebranie wspólnoty gdzie byłam sekretarzem .Na koniec zebranie dałam zarządcy protokół pisany na brudno.Po zebraniu pan powiedział,że przepisze go na czysto,wziął mój numer telefonu(mówiąc,że zadzwoni do mnie celem jego podpisania)Do dnia dzisiejszego tego nie zrobił.Ciekawa jestem czy taki protokół bez mojego podpisu jest ważny?Proszę o odpowiedz.Z góry pięknie dziękuję za odpowiedzi.

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

piotrusb
.
.
Posty: 6008
Rejestracja: 28-12-2009, 17:51

Odp.: Protokół

#2 Post autor: piotrusb » 13-03-2014, 21:33

W prawym górnym rogu strony jest link do ustawy o wlasności lokali, która reguluje dzialanie wspólnot mieszkaniowych w naszym kraju. Dobrze jest się z nią zapoznać.

Protokół z zebrania wspólnoty nie jest dokumentem wymaganym prawnie, ale z pewnością jego sporządzenie jest dobrą praktyką, podobnie jak powołanie przewodniczącego zebrania, sekretarza (protokolanta), czy komisji skrutacyjnej, choć to również nie są wymogi formalno-prawne.

Przyjęte jest, że protokół podpisuje przewodniczący i sekretarz zebrania, ale to też jest kwestia dobrego obyczaju, a nie wymogu prawnego. Tym niemniej, skoro protokół był sporządzany i byłaś powołana na sekretarza, to zachowanie zarządcy należy uznać za mało profesjonalne.
piotrusb

Link:
BBcode:
HTML:
Schowaj odnośniki
Pokaż odnośniki do wpisu

Awatar użytkownika
jaceko
moderator
moderator
Posty: 3325
Rejestracja: 25-09-2008, 21:09
Lokalizacja: Lublin

Odp.: Protokół

#3 Post autor: jaceko » 14-03-2014, 07:38

Zajrzyj jeszcze tu http://wspolnota.net.pl/ustawa/ustawa-w ... t7002.html